SANSÜR NE ARAR LA BAZARDA?

13 Mayıs 2010 Perşembe

Yaz geldi, mevye çeşitlerimizi açıklayalım.

Yazın gelmesiyle birlikte bünyelerde bir rahatlama başladı tabi, ama tabi bu rahatlamanın mevyelerimize yansıması sadece fiyat bazında oluyor. Yoksa başka bir şey yok, boşuna beklemeyin. Yaz geldi işte efendim sizin ürünler niye fiyat olarak artıyor falan demenize gerek yok çünkü ben de tatile çıkıyorum biliyorsunuz. Hoş aynı yerlerde tatil yapma imkanımız yok, aynı kaldırımda dahi yürüyemeyiz sizinle öyle bir hayal de kurmayın. Neyse konumuza dönelim, yaz geldi ilk mevyemiz KEŞİŞ.


Fakir halk kısmının aldığı çilek gibi görüntüsü olan Keşiş mevyemizin tadı biraz farklı. Ucundan ısırıldığı takdirde sorun yok, yalnız yalanıp yenilirse ortaya kırmızı beyaz karışımı bir sıvı yayılıyor. Bazı bilimadamları bu sıvının sadece erkek keşişlerden geldiğini öne sürse de bizim elimizdeki bazı kadın keşişlerden de böyle bir sıvı geldiğine şahit oldum. Bu cümlemden de anlaşılacağı gibi keşişlerin cinsiyeti de var. Dibindeki yeşil yapraklara doğru geldikçe ferah bir tad almaya başlıyorsunuz. Günde 3 taneden fazlasını doktorlarımız tavsiye etmiyorlar.

Normal şartlarda üretiliyor. Seracılık ile kesinlikle üretilemiyor, %100 organik yani. Keşişlerimiz özellikle ve özellikle Fransa'daki restoranlarda çok tercih edilen bir mevye. Dişi keşişler erkek keşişlere göre %30 daha pahalı. Siparişlerinizde bunu göz önünde bulundurmanızı rica ediyorum, 100 gr. keşiş için 4.500 Euro ödemeniz gerekiyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder